På grund av...

... tråkiga händelser med mera har Kastaomgrytan tagits bort från den heta plattan ett tag.
Det har varit risk för överkok då jag inte riktigt haft tid eller ork att granska och tänka igenom mina sarkastiska utfall. Således har jag skitit i att skriva.

Med hopp om att planerna om ett nytt, kollektivt bloggprojekt ska bli mer än just bara planer, så tackar jag här för mig en tid framöver - kanske för evigt - och hoppas att den nya tremannabloggen ska nå ut till er som tappert kämpat er kvar som läsare på denna blogg.

Tack ska ni ha, tack ska ni fick.

Tack,
tack,
tack.

Och så ett stort, stort tack, större än något annat, till en mycket, mycket, mycket god vän och det han gav.


/Kastaom

Kommentarer
Postat av: Anders

Tråkigt Mattias! Alltid ett nöje!

2011-08-02 @ 23:27:57
Postat av: maria

Samma åsikt som Anders, din blogg har alltid varit uppfriskande och underhållande att läsa!

2011-08-13 @ 17:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0